top of page
Search
  • galildi

Hogy győzd le a lustaságod?

– avagy ne blicceljünk a tornában sem! (nemhogy a békávén…)

Saját történet. Mint ahogy majdnem minden itt a blogon. Igen, az, mert úgy gondolom, hiába mondok akármit, ha nem tapasztaltam meg, nem próbáltam ki, nem csináltam/csinálom, akkor hogy jövök én ahhoz, hogy osztom itt az észt…?


Szóval: hogy is győzd le a lustaságot, azt, hogy mindig van egy jó kifogás, ami miatt ma sem tornázol, nem mész futni, nem mész el az órára, még akkor sem, ha bérleted van?


Mondhatnám, hogy nagyon egyszerű: végy erőt magadon, és indulj el, csak az első lépés a nehéz, amikor már elindultál, menni fog. Csakhogy ez nem igaz. Tényleg, ha hiszed, ha nem, velem is előfordult már, hogy ott álltam a fitness teremben, és azt mondtam, a recis hölgynek, hogy bocs, hiába vagyok bejelentkezve, nem tudok itt maradni – és mondtam egy jó kis (sztem hihető, de utólag már nevetséges…) kifogást. Még itt is képes voltam rá! Hogy mégis hogy jutottam el oda, hogy mostmár én is fitness oktató vagyok…? Hát pont ez, hogy kell valami, amitől végképp ne tudjam elbliccelni!


1. Kell egy jó motiváció. Kell valami, amitől úgy ébredsz, vagy úgy várod a munkaidő végét, hogy de jó, ma is mehetek futni/edzeni/órára. Ez gyakorlatilag bármi lehet, ami NEKED azt üzeni, hogy tök jó lesz, és tényleg várni fogod. Pl.

  • találkozol a barátnőddel és együtt edzetek, na meg jót dumáltok

  • végre felveheted azt az új nagyon csini futónadrágot, ami már 3 napja ott üldögél a polcon, és tutira illik a cipődhöz

  • éppen pont ebben az időben szokott edzeni az a nagyon klassz tuti srác is, jóhogy most mész Te is

  • nagyon jó fej a személyi edződ, jó tanácsokat ad, és a lelkedet is ápolja edzés közben, nem csak a testedet, jó lesz végre beszélgetni vele az X dologról (is)

2. Csináld, amit én: ha van időd, kedved, és egy alap tudásod is (márpedig aki évek, de legalább hónapok óta edz, fut, tornázik, annak biztos lesz) Tudom, ez pénzbe kerül, és ha jó helyre akarsz menni és profiktól tanulni, nem is kevésbe. De ha van lehetőséged, tényleg bejuthatsz egy jó terembe, ahol az óraadással rövid időn belül visszajön a tanfolyam ára, és még egy jó kis csapatot is építesz közben.


3. Ha erre nincs pénzed, nincs lehetőséged, , és közben kicserélitek a tapasztalatokat, mindenki hozza magával a jó ötleteket, sőt: ha többen vagytok, sokkal nehezebb elbliccelni az edzést, és sokkal vidámabb is lesz az egész. És nem csak a tornában, hanem az életben is olyan barátságokra tehetsz szert, amik sok minden másban is tudnak segíteni. A Facebook korában már gyakorlatilag lehetetlen, hogy ne tudjatok egymásra találni!


Észre sem veszed, máris az életed részévé vált a mozgás, már hiányozni fog, mert ha találkozol a kluboddal, ha látod majd az edzés végén a csoportod arcán az elégedettséget, ha érzed, hogy igenis, ma is kihoztad magadból a maximumot, tettél az egészségedért, a csodás alakodért, az mindent megér!

2 views0 comments
bottom of page