top of page
Search
  • galildi

Könnyű, gyors, diétás, meleg? Na neeee.....


A dilemma: mit főzzek, ha gyorsan kell, ráadásul itthon van az is, aki nem diétázik, mint én….?

Na, ma pont így éreztem magam. A férjem itthonról dolgozik = főzni kell. Nyár van, nincs egyetem, a fiam itthon van egész nap = főzni kell. Én diétázom, de nem akarok nyúlként száraz salátán élni…. = főzni kell. Ilyenkor az ember agyán átmegy, hogy de jó, ma egész délelőtt a konyhában fogok rostokolni :(

De mi van, ha nem??? Lehetséges, hogy a fenti feltételek mellett 25 perc alatt összedobjak egy ebédet????


Hát igen 😊


Vettem 60 dkg csirkemájat, egy csomag szeletelt bacont, némi krumplit, és bevettem magam a konyhába. Az eredmény: MINDENKI kapott meleg ebédet, a fiúk jóllaktak, én is, mégis diétás, szénhidrátmentes és MELEG ebédet ettem!


1. Bekapcsoltam a sütőt – 200 fok légkeveréses+alul sütős funkcióban


2. A csirkemájakat kettévágtam és levágtam róluk, ami nem oda való és nem esszük meg. Betekertem mindegyiket egy csík bacon szalonnába, és besorjáztam őket egy tepsibe. Alá nem tettem semmit, mert 1. ilyen a tepsi (milyen jó a diétában.. 😊 ) 2. a bacon szeletekből kijön annyi zsiradék, amennyiben szépen megpirulnak a kis csomagocskák. Nem használtam semmilyen fűszert, mert a májat nem szabad nyersen, és a bacon szeletek miatt egyébként is jó íze lesz.

3. Betettem a sütőbe az egészet 20 percre.

Amíg a máj sült, csináltam a fiúknak egy krumplipürét 😊 Saját magamnak pedig bontottam egy csomag saláta mixet, még egy őszibarackot is rákockáztam. Mmmmmm 😊



2 views0 comments
bottom of page